معلم خصوصی ریاضی در دزفول

بهترین معلم های ریاضی در دزفول جهت برگزاری کلاس خصوصی به صورت حضوری و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. ایشان با بررسی نظرات طیف عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف و همچنین بررسی رزومه تحصیلی و کاری آنها در آموزشگاه های معتبر دزفول انتخاب شده‌اند.

جهت هماهنگی و برگزاری کلاس کافیست با شماره تلفن ایشان تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه کلاس با ایشان تماس بگیرید.

۱۲ بهترین معلم ریاضی دردزفول

فیلتر مقاطع تحصیلی
مدرس ریاضی محمد بهرام زاده
محمد بهرام زاده
مدرس ریاضی, ابتدایی
تدریس در مقاطع دوره دوم ابتدایی, تیزهوشان
تدریس حضوری در دزفول, اهواز

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۳ سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد مشاوره خانواده
هزینه تدریس: توافقی
شماره تماس: 09167230266

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

تماس

آقای محمد بهرام زاده مدرس ریاضی تیزهوشان و معلم پایه های پنجم،ششم و هفتم ساکن دزفول می باشند. ایشان فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنیان با مدرک کارشناسی ارشد مشاوره خانواده بوده و همچنین طراح تست هوش و مدرس تخصصی تیزهوشان می باشند که جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در دزفول و اهواز و تدریس آنلاین در سراسر کشور معرفی می شوند.
مدرس ریاضی دانیال آرکیش
دانیال آرکیش
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در اهواز, دزفول, اندیمشک, مسجد سلیمان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از ۱۰ سال
تحصیلات: مهندسی
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

تماس

آقای دانیال آرکیش مدرس ریاضی متوسطه دوم و کنکور ساکن شهر اهواز در استان خوزستان می باشند. ایشان دارای مدرک مهندسی هستند و سابقه تدریس در آموزشگاه های مختلف و مدارس شهر همچون قلمچی را در کارنامه خود دارند. استاد آرکیش طراح آزمون های آزمایشی می باشند و با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در اهواز، دزفول، اندیمشک، مسجد سلیمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی شادی شریفی
شادی شریفی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول
تدریس حضوری در دزفول

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 4 سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی
شماره تماس: ۰۹۰۱۲۸۵۴۹۴۵

اینستاگرام

تماس

خانم شادی شریفی مدرس ریاضی پایه نهم ساکن شهر دزفول در استان خوزستان می باشند. ایشان با بیش از 4 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در دزفول و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی محمدمهدی سهام
محمدمهدی سهام
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در اهواز, آبادان, تهران, خرمشهر, دزفول, کرج

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 3 سال سابقه
تحصیلات: دبیری ریاضی دانشگاه فرهنگیان
هزینه تدریس: حضوری ۸۰۰ هزار تومان / آنلاین ۷۰۰ هزار تومان

اینستاگرام

تماس

آقای محمد مهدی سهام مدرس جوان و بانشاط ریاضیات دبیرستان و کنکور ساکن اهواز می باشند.ایشان فارغ التحصیل رشته دبیری ریاضی از دانشگاه فرهنگیان هستند و علاوه بر ریاضی دبیرستان، مدرس تیزهوشان نیز می باشند که جهت تدریس ریاضی پایه تا کنکور به صورت حضوری در استان خوزستان، تهران و کرج و تدریس آنلاین در سراسر کشور معرفی می شوند.
مدرس ریاضی فرشته چیت ساز
فرشته چیت ساز
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول, کنکور, متوسطه دوم
تدریس حضوری در دزفول

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۷ سال سابقه
تحصیلات: ارشد ریاضی آنالیز دانشگاه شهید چمران
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

تماس

خانم فرشته چیت ساز مدرس ریاضی ساکن دزفول فارغ التحصیل رشته ریاضی با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید چمران اهواز می باشند . ایشان علاوه بر ریاضی برای تمام دوره ها از پایه تا کنکور، فیزیک دبیرستان هم تدریس می کنند و جهت تدریس خصوصی به صورت حضوری در دزفول و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می شود.
فیلتر مقاطع تحصیلی

در بخش "بهترین معلم‌های ریاضی دزفول" در سایت "آقای تدریس"، شما می‌توانید از خدمات متنوعی که این معلمان ارائه می‌دهند بهره‌مند شوید. ما بهترین معلم‌های ریاضی دزفول را برای تدریس خصوصی، تدریس گروهی و همچنین تدریس آنلاین معرفی می‌کنیم. این معلمان با تجربه و دانش بالا در زمینه‌های مختلف، به شما کمک می‌کنند تا در مقاطع دبیرستان، متوسطه اول و دوم و همچنین برای آمادگی در آزمون‌های مهم مانند ریاضی کنکور موفق شوید.

شهر دزفول، یکی از شهرهای مهم استان خوزستان و با سابقه تاریخی کهن، دارای محله‌ها و مناطقی است که از لحاظ فرهنگی بسیار غنی هستند. ما معلمانی از محله‌های مختلف دزفول مانند سیاهپوشان، قلعه، صحرابدر و دیگر مناطق مثل فرهنگ شهر، بهاران و مدرس معرفی می‌کنیم. این معلمان به دانش‌آموزان دزفولی کمک می‌کنند تا در درس ریاضی با استفاده از روش‌های به‌روز و منابع آموزشی قوی به بهترین نتایج دست یابند.

اگر شما ساکن یکی از مناطق دزفول مانند گلستان، پردیس یا مقاومت هستید و به دنبال بهترین معلم ریاضی برای مقاطع متوسطه یا کنکور هستید، این بخش از سایت "آقای تدریس" بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کند.

وبینار رایگان مشاوره برنامه‌ریزی کنکور

آقای تدریس برگزار میکند (کلیک کنید)

وبینار رایگان مشاوره برنامه‌ریزی کنکور

آقای تدریس برگزار میکند (کلیک کنید)