معلم خصوصی ریاضی در کرمان خانم

بهترین معلم های ریاضی خانم در کرمان جهت تدریس خصوصی ریاضی به صورت حضوری و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. ایشان با بررسی نظرات طیف عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف و همچنین بررسی رزومه تحصیلی و کاری آنها انتخاب شده اند.

لیست زیر شامل برترین مدرسان خانم کرمان جهت تدریس خصوصی ریاضی به همراه شماره تلفن مستقیم ایشان میباشد. جهت اطلاع از شرایط کلاس خصوصی یا گروهی ریاضی در کرمان با ایشان تماس بگیرید.

۱۲ بهترین معلم ریاضی در کرمان خانم

فیلتر مقاطع تحصیلی
مدرس ریاضی محبوبه رضایی
محبوبه رضایی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع ابتدایی دوم, متوسطه اول
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۱۲ سال سابقه
تحصیلات: ارشد ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود
هزینه تدریس: ۳۵۰ هزار تومان

تلگرام

واتساپ

اینستاگرام

تماس

خانم محبوبه رضایی نژاد آموزگار ابتدایی و مدرس ریاضیات سوم تا نهم ساکن شهر کرمان هستند. ایشان با سابقه تدریس در مقطع ابتدایی و به صورت خصوصی در مقطع متوسطه اولدارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی از دانشگاه صنعتی شاهرود می باشند. از ویژگی های تدریس خانم رضایی تدریس مفهومی، جزء به جزء، همراه با تمرین و پشتیبانی و ارزشیابی مستمر است، همچنین روش تدریس بر اساس دست ورزی و بازی است. داشتن ارتباط خوب با دانش آموز و ایجاد علاقه به درس ریاضی نیز از دیگر ویژگی های روش تدریس ایشان هست که جهت تدریس به صورت حضوری در کرمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی بهناز شیخ حسینی
بهناز شیخ حسینی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول, متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 15 سال سابقه
تحصیلات: دکتری ریاضی محض دانشگاه شهید بهشتی
هزینه تدریس: توافقی

جهت ارتباط با ایشان ترجیحا از واتساپ استفاده نمایید

واتساپ

اینستاگرام

تماس

خانم بهناز شیخ حسینی استاد دانشگاه و مدرس ریاضیات متوسطه اول و دوم ساکن شهر کرمان می باشند. ایشان دارای مدرک ریاضی محض در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دارای مدرک دکتری رشته ریاضی محض گرایش جبر فازی از دانشگاه شهید بهشتی شهر تهران می باشند. خانم شیخ حسینی سابقه تدریس در دانشگاههای شهید باهنر کرمان، دانشگاه صنعتی سیرجان، دانشگاه هرمزگان و دانشگاه شهید بهشتی تهران را در کارنامه خود دارند و با 15 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در کرمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی سوده انجم شعاع
سوده انجم شعاع
مدرس ریاضی, ابتدایی
تدریس در مقاطع ابتدایی دوم, تیزهوشان
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 5 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ریاضی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم سوده انجم شعاع معلم دبستان و مدرس ریاضیات ابتدایی ساکن شهر کرمان می باشند. ایشان علاوه بر ریاضی دبستان مدرس ریاضی تیزهوشان نیز هستند و با بیش از 5 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در کرمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی یاسمن ملک پور
یاسمن ملک پور
مدرس ریاضی, ابتدایی
تدریس در مقاطع ابتدایی دوم, تیزهوشان
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 8 سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم یاسمن ملک پور مدرس ریاضی ششم و تیزهوشان ساکن شهر کرمان می باشند. ایشان با بیش از 8 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی ششم و تیزهوشان ششم به هفتم به صورت حضوری در کرمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی بهاره خزاعی
بهاره خزاعی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 12 سال سابقه
تحصیلات: دکترای ریاضی محض گرایش آنالیز
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

خانم بهاره خزاعی مدرس ریاضیات پایه و کنکور ساکن شهر کرمان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته ریاضی کاربردی در مقطع کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته ریاضی محض گرایش آنالیز در کرمان دریافت کرده و با 12 سال سابقه تدریس در این حوزه، جهت تدریس به صورت حضوری در کرمان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی ساناز خادمی
ساناز خادمی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول
تدریس حضوری در کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 8 سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم ساناز خادمی مدرس ریاضیات هفتم تا دهم ساکن شهر کرمان می باشند. ایشان با 8 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی جهت تدریس ریاضیات متوسطه اول و دهم در کرمان به صورت حضوری و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
فیلتر مقاطع تحصیلی

تدریس ریاضی توسط مدرس خانم در کدام مناطق کرمان ارائه میشود

برای اطلاع از شرایط تدریس هر کدام از معلمان بهتر است با ایشان تماس بگیرید. ولی به طور کلی امکان تدریس در کلیه مناطق کرمان از جمله هزار و یک شب، الهیه، شفا، بهمنیار، رسالت، شهرک ایرانمنش، شهرک فرهنگیان، برات کرمانی، پانصد دستگاه و ... امکان پذیر است.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی چقدر است

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در حدود 190 تا 610 هزار تومان برای هر جلسه 1 تا 1.5 ساعته میباشد. میانگین قیمت تدریس خصوصی ریاضی 240 هزار تومان در سال 1403 میباشد. مبلغ دقیق با توجه شرایط هر مدرس متفاوت است. جهت اطلاع دقیق تر با مدرس برگزیده تماس بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر درباره علت تفاوت هزینه تدریس توسط اساتید مختلف میتوانید هزینه تدریس خصوصی را بخوانید.

بهترین مدرسان ریاضی خانم در کرمان

در شهر کرمان تعداد بیشماری معلمان ریاضی حرفه ای و آماتور فعالیت میکنند. بسیاری از آنها تدریس شغل دوم آنها بوده و برخی نیز مدرس حرفه‌ای کنکور، متوسطه و دبستان هستند. میزان سابقه، اطلاعات و دانش به روز، رضایت دانش آموزان و بسیار موارد دیگر در معرفی هر مدرس به عنوان یکی از بهترین دبیران ریاضی کرمان نقش دارد.

ما در آقای تدریس با بررسی مواردی از این دست تلاش میکنیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

اگر میخواهید با فاکتورهای انتخاب دبیران آشنا شوید، چگونه یک معلم خوب انتخاب کنید؟ را بخوانید.