معلم خصوصی شیمی در قم

بهترین معلم های شیمی در قم جهت تدریس خصوصی شیمی به صورت حضوری (در منزل) و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. شما عزیزان میتوانید نظرات دانش آموزان درباره هر مدرس را در پروفایل او بخوانید و جهت هماهنگی برای برگزاری کلاس و اطلاعات بیشتر (شرایط کلاس، تعرفه و ...) با شماره تلفن ایشان تماس بگیرید.

۱۲ بهترین معلم شیمی در قم

فیلتر مقطع تحصیلی۲
مدرس شیمی محمدرضا جمشیدی
محمدرضا جمشیدی
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در اراک, تهران, قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 9 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

آقای محمدرضا جمشیدی مدرس شیمی دهم تا کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد هستند و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاههای اراک، تهران و قم را در کارنامه خود دارند که از جمله آنها می توان به مواردی همچون قلم چی، گاج، کاد، راه اندیشه و کلاس تی وی اشاره کرد. استاد جمشیدی همچنین طراح سوال آزمون های قلم چی و ماز و ویرساتار کتاب های گاج بوده و با بیش از 9 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس شیمی یه صورت حضوری در تهران، قم و اراک و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس شیمی محسن میرزاخانی
محسن میرزاخانی
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور, تیزهوشان
تدریس حضوری در اراک, تهران, قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 14 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای محسن میرزاخانی مدرس شیمی تیزهوشان، دبیرستان و کنکور ساکن شهر اراک در استان مرکزی می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه امام حسین علیه السلام شهر تهران در مقطع کارشناسی ارشد هستند و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های گاج، قلم چی و سلام را در تهران،اراک و قم را در کارنامه خود دارند و با 14 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس شیمی به صورت حضوری در اراک، قم و تهران و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس شیمی و علوم آرمین کل لر
آرمین کل لر
مدرس شیمی, علوم
تدریس در مقاطع متوسطه اول, متوسطه دوم, کنکور, تیزهوشان
تدریس حضوری در تهران, قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 15 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد شیمی کاربردی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

تماس

آقای آرمین کل لر مولف و مدرس علوم و شیمی در مقاطع متوسطه اول و دوم و تیزهوشان ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته شیمی کاربردی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد هستند و مولف کتاب کار شیمی یازدهم مدرسان شریف می باشند. آقای کل لر سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های واله، سلام، رشد، علوی، تام لند، قلم چی، تخته سیاه، روش و علم و فن را در کارنامه خود دارند. همچنین مدرس شیمی، علوم و فیزیک مجموعه فیلیمو مدرسه و طراح سوال آزمون های واله و منتا نیز بوده اند و با 15 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس به صورت حضوری در تهران و قم و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس شیمی وحید آرمیون
وحید آرمیون
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور, المپیاد
تدریس حضوری در قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 4 سال سابقه
تحصیلات: دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

تماس

آقای وجید آرمیون مدرس شیمی پایه و کنکور و المپیاد ساکن شهر قم می باشند. ایشان دبیر رسمی آموزش و پرورش و درحال حاضر دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستند و سابقه همکاری با مجموعه آموزشی قلم چی را در کارنامه خود دارند که با بیش از 4 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس شیمی به صورت حضوری در قم و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرقی می گردد.
مدرس شیمی مهدی نباتی
مهدی نباتی
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه اول, متوسطه دوم, کنکور, المپیاد
تدریس حضوری در تهران, قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 17 سال سابقه
تحصیلات: دکتری شیمی آلی
هزینه تدریس: توافقی
شماره تماس: ۰۹۰۵۳۱۹۰۴۳

جهت ارتباط با ایشان ترجیحا از واتساپ استفاده نمایید

واتساپ

اینستاگرام

تماس

آقای مهدی نباتی مولف و مدرس شیمی پایه، کنکور و المپیاد ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته شیمی آلی در مقطع دکتری از دانشگاه سراسری تبریز هستند و مولف مقالات و کتاب های متععد شیمی در ایران و سراسر کشور می باشند. آقای نباتی داور بین المللی 14 ژورنال شیمی دارو ، عضو دائمی و رسمی انجمن شیمی و مهندسی شیمی ایران، طراح سوالات درس شیمی آزمون های آزمایشی کنکور، و دارای یش از 70 مقاله علمی شیمی دارویی در بهترین ژورنال های دنیا هستند و با 17 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس شیمی به صورت حضوری در تهران و قم و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس شیمی اکبر بیت آزاد
اکبر بیت آزاد
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در تهران, قزوین, قم, کرج

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۲۳ سال سابقه
تحصیلات: مهندسی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای اکبر بیت آزاد مدرس شیمی پایه و کنکور ساکن شهر قم می باشند. ایشان مدرس پروازی به شهر های تبریز، همدان، مشهد و … بوده و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های قم، تهران . کرج را در کارنامه خود دارند. آقای بیت آزاد همچنین مولف کتاب های هزارنکته ، گنجینه طلایی و … هستند و با 22 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس شیمی به صورت حضوری در قم ، قزوین، تهران و کرج و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس شیمی سعیده یوسفی
سعیده یوسفی
مدرس شیمی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در قم

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۷سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد شیمی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم سعید یوسفی مدرس شیمی دبیرستان و کنکور و استاد دانشگاه ساکن قم می باشند. ایشان با مدرک کارشناسی ارشد شیمی همچنین به عنوان معلم پژوهنده برتر کشوری سال 1400 و معلم نمونه استانی 1402 انتخاب شدند و جهت تدریس خصوصی شیمی کنکور به صورت حضوری در قم و آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
فیلتر مقطع تحصیلی۲

هزینه تدریس خصوصی شیمی چقدر است

هزینه تدریس خصوصی شیمی در قم حدود 140 تا 410 هزار تومان برای هر جلسه 1 تا 1.5 ساعته میباشد. مبلغ دقیق با توجه شرایط هر مدرس متفاوت است. جهت اطلاع دقیق تر با مدرس برگزیده تماس بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر درباره علت تفاوت هزینه تدریس توسط اساتید مختلف میتوانید هزینه تدریس خصوصی را بخوانید.

بهترین مدرسان شیمی در قم

در قم اساتید با سابقه‌ای جهت تدریس شیمی وجود دارند. از میان آنها میتوان به اساتیدی چون علی قائم، حمید خلیل پور و ... اشاره کرد. تلاش ما در آقای تدریس ایجاد راه ارتباطی آسان با بهترین معلم های شیمی در قم است. برخی از معیارهای ما جهت انتخاب مدرسین برتر عبارتند از:

  • میزان رضایت دانش آموزان و نتایج آنها در کنکور و امتحانات سراسری
  • میزان تحصیلات و سوابق کاری مدرس
  • خوشنامی مدرس در میان دانش آموزان ساکن در قم
  • فعالیت ایشان در آموزشگاه‌های کنکور و موسسات آموزشی معتبر قم مانند پندار، ماهان، فروغ علم، برتر اندیشان، رضوی، نبوغ، گاج، قلمچی و …

ما در آقای تدریس با بررسی مواردی از این دست تلاش میکنیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

اگر میخواهید با فاکتورهای انتخاب دبیران آشنا شوید، چگونه یک معلم خوب انتخاب کنید؟ را بخوانید.

تدریس خصوصی شیمی در کدام محلات قم ارائه میشود؟

بهترین دبیران شیمی در تمامی مناطق قم از جمله: پردیسان، سالاریه ، شهرک قدس ، البرز ، ارم ، دانیال ، عطاران ، آزادگان و … آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی در منزل میباشند. برای اطلاع از شرایط هر مدرس با ایشان تماس بگیرید.