معلم خصوصی ریاضی در لاهیجان

بهترین معلم های ریاضی در لاهیجان جهت برگزاری کلاس خصوصی به صورت حضوری و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. ایشان با بررسی نظرات طیف عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف و همچنین بررسی رزومه تحصیلی و کاری آنها انتخاب شده اند.

جهت هماهنگی و برگزاری کلاس کافیست با شماره تلفن ایشان تماس بگیرید. همچنین قیمت هر جلسه تدریس ایشان ذکر شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق تر بهتر است با ایشان تماس بگیرید.

۱۲ بهترین معلم ریاضی در لاهیجان

فیلتر مقاطع تحصیلی
مدرس ریاضی مریم پوررمضان
مریم پوررمضان
مدرس ریاضی, فیزیک
تدریس در مقاطع متوسطه اول, تیزهوشان, متوسطه دوم
تدریس حضوری در لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۱۳ سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ریاضی
هزینه تدریس: توافقی
شماره تماس: 09113440729

تلگرام

واتساپ

تماس

خانم مریم پور رمضان مدرس ریاضیات متوسطه اول و دوم و تیزهوشان ساکن شهر لاهیجان در استان گیلان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته ریاضی در مقطع کارشناسی هستند و از سال ۹۱ تا به امروز سابقه تدریس ریاضی از مقطع ابتدایی تا کنکور را در کارنامه خود دارند. خانم پور رمضان همچنین در کنار ریاضی دروس فیزیک دبیرستان را هم تدریس می کنند و در حال حاضر در دبیرستان سما شهر لاهیجان مشغول به تدریس هندسه و آمار و ریاضیات هستند و جهت تدریس به صورت حضوری در لاهیجان و آستانه و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی شیدا رامین فر
شیدا رامین فر
مدرس ریاضی, ابتدایی
تدریس در مقاطع دوره دوم ابتدایی
تدریس حضوری در لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 2 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد ریاضی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم شیدا رامین فر معلم ریاضی، استاد دانشگاه و آموزگار پایه ششم ابتدایی ساکن شهر لاهیجان در استان گیلان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد و استاد دانشگاه هستند و جهت تدریس ریاضیات ابتدایی به صورت حضوری در لاهیجان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.

محل معرفی آموزشگاه شما

آموزشگاه خود را در این بخش می‌توانید معرفی نمایید
معرفی آموزشگاه
مدرس ریاضی صالح شاهانی
صالح شاهانی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از 2 سال سابقه
تحصیلات: مهندسی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای صالح شاهانی مدرس ریاضیات دبیرستان، کنکور و دانشگاه ساکن شهر لاهیجان در استان گیلان می باشند. ایشان دارای مدرک مهندسی بوده و جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در لاهیجان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی محمد پاک نژاد
محمد پاک نژاد
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در رشت, لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 15 سال
تحصیلات: ارشد ریاضی محض دانشگاه علم و صنعت
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

تماس

آقای محمد (نوید) پاک نژاد دبیر رسمی آموزش و پرورش و مدرس ریاضیات متوسطه دوم و کنکور ساکن شهر لاهیجان در استان گیلان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته ریاضی محض گرایش هندسه از دانشگاه علم و صنعت تهران در مقطع کارشناسی ارشد بوده، از طراحان آزمون های آزمایشی قلم چی و سابقه تدریس در مدارس و موسساتی همچون آموزشگاه‌های قلم‌ چی و گزینه دو، ماهان، پارسه، شیخ طوسی، آکادمی ریاضی رخ و … در تهران و همچنین موسسه باران در رودسر و رامسر و موسسه تمیزدوست و موسسات تمیزدوست و پروفسور حسابی در لاهیجان را دارند. آقای پاک نژاد دو بار در سال های 1400-1399 و 1401-1400 به عنوان دبیر نمونه شهرستان انتخاب شدند و با 15 سال سابقه در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در کلاچای، بی بالان و لاهیجان و تدریس آنلاین در سراسر کشور معرفی می شوند.
مدرس ریاضی رضا کریمی
رضا کریمی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول
تدریس حضوری در رشت, لاهیجان, لنگرود

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 5 سال
تحصیلات: ارشدروانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد تنکابن
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

تماس

آقای رضا کریمی دبیر رسمی آموزش و پرورش، مدرس تیزهوشان و ریاضی ابتدایی و متوسطه اول ساکن شهر لنگرود در استان گیلان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان رشت در مقطع کارشناسی و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی از دانشگاه آراد اسلامی واحد تنکابن می باشند. آقای کریمی همچنین مدرس دانشگاه علمی کاربردی،مدرس کارگاه های تربیت معلم در آموزش و پرورش، مدرس مرکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی و راهبر آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش استان گیلان می باشند که جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در لنگرود و تدریس آنلاین در سراسر کشور معرفی می شوند.
مدرس ریاضی زینب عباس زاد
زینب عباس زاد
مدرس ریاضی, ابتدایی
تدریس در مقاطع دوره دوم ابتدایی, متوسطه اول
تدریس حضوری در رشت, لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 14 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی شیمی دانشگاه گیلان
هزینه تدریس: توافقی

جهت ارتباط با ایشان ترجیحا از تلگرام استفاده نمایید

تلگرام

اینستاگرام

خانم زینب عباس زاد مدرس ریاضی ابتدایی و متوسطه اول و آموزگار پایه چهارم دبستان می باشند. ایشان با مدرک لیسانس شیمی از دانشگاه گیلان ساکن لاهیجان بوده و با 14 سال سابقه تدریس در این حوزه جهت تدریس ریاضی دبستان و متوسطه اول به صورت حضوری در رشت و لاهیجان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی فاطمه کارگزار
فاطمه کارگزار
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول, کنکور, متوسطه دوم
تدریس حضوری در لاهیجان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۱۲ سال سابقه
تحصیلات: ارشد مهندسی برق دانشگاه تبریز
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

تماس

خانم فاطمه کارگزار مدرس ریاضی و استاد دانشگاه ساکن لاهیجان می باشند . ایشان با مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق از دانشگاه تبریز به عنوان دبیر ریاضی نمونه سال 1400 در استان گیلان انتخاب شدند و جهت تدریس به صورت حضوری در لاهیجان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
فیلتر مقاطع تحصیلی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی چقدر است

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در لاهیجان حدود 180 تا 450 هزار تومان برای هر جلسه 1 تا 1.5 ساعته میباشد. مبلغ دقیق با توجه شرایط هر مدرس متفاوت است. جهت اطلاع دقیق تر با مدرس برگزیده تماس بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر درباره علت تفاوت هزینه تدریس توسط اساتید مختلف میتوانید هزینه تدریس خصوصی را بخوانید.

بهترین مدرسان ریاضی در لاهیجان

در رشت تعداد بیشماری معلمان ریاضی حرفه ای و آماتور فعالیت میکنند. برخی از معیارهای ما جهت انتخاب مدرسین برتر عبارتند از:

  • میزان رضایت دانش آموزان و نتایج آنها در کنکور و امتحانات سراسری
  • میزان تحصیلات و سوابق کاری مدرس
  • خوشنامی مدرس در میان دانش آموزان ساکن در لاهیجان
  • فعالیت ایشان در آموزشگاه‌های معتبر لاهیجان مانند حوارزمی، پروفسور حسابی و …

ما در آقای تدریس با بررسی مواردی از این دست تلاش میکنیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

اگر میخواهید با فاکتورهای انتخاب دبیران آشنا شوید، چگونه یک معلم خوب انتخاب کنید؟ را بخوانید.

تدریس خصوصی ریاضی در کدام محلات لاهیجان ارائه میشود؟

بهترین دبیران ریاضی در تمامی مناطق لاهیجان از جمله: کارگر، شیشه گران، کاشف، خیابان حزین لاهیجی، خومر کلایه ، شعرباف ، پرده سر، گلستان و ... آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی در منزل میباشند. برای اطلاع از شرایط هر مدرس با ایشان تماس بگیرید.