معلم خصوصی ریاضی در کاشان

بهترین معلم های ریاضی در کاشان جهت تدریس خصوصی ریاضی به صورت حضوری (در منزل) و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. ایشان با بررسی نظرات طیف عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف و همچنین بررسی رزومه تحصیلی و کاری آنها انتخاب شده اند.

جهت اطلاع از شرایط کلاس (خصوصی، گروهی، آنلاین، هزینه و ...) با ایشان تماس بگیرید

۱۲ بهترین معلم ریاضی در کاشان

فیلتر مقاطع تحصیلی
مدرس ریاضی رضا رئوفی نژاد
رضا رئوفی نژاد
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, تیزهوشان, کنکور
تدریس حضوری در کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از ۹ سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای حمیدرضا رئوفی نژاد مدرس ریاضیات پایه و کنکور ساکن شهر کاشان در استان اصفهان می باشند. ایشان مدرس ریاضیات در مقاطع متوسطه دوم، نمونه دولتی و تیزهوشان بوده و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مختلف کاشان همچون دکتر قریب، دهخدا،‌ شاهد، رویش، سمیه و … را در کارنامه خود دارند. استاد رئوفی نژاد با چندین سال سابقه فعالیت آموزشی جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی علیرضا خوانچه زر
علیرضا خوانچه زر
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در اصفهان, اهواز, تهران, کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۲۲ سال سابقه
تحصیلات: مهندسی صنایع
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

آقای علیرضا خوانچه زر مدرس ریاضی متوسطه دوم و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستند و از مدرسین ریاضی مجموعه آموزشی ماز محسوب می شوند. استاد خوانچه زر سابقه تدریس در مجموعه های آموزشی فرزانگان ۱ تهران ، مدرسان تهران، هدف تهران، اندیشه اهواز، آیکلاس، پرواز و … را در کارنامه خود دارند. استاد خوانچه زر همچنین مولف کتاب از انتشارات تخته سیاه بوده و به عنوان مدرس پروازی در شهرهای کاشان، اصفهان، مشهد، شیراز و اهواز سابقه تدریس دارند. مهندس خوانچه زر با بیش از دو دهه فعالیت آموزشی حوزه ریاضی جهت تدریس به صورت حضوری در تهران،کاشان و اهواز و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.

محل معرفی آموزشگاه شما

آموزشگاه خود را در این بخش می‌توانید معرفی نمایید
معرفی آموزشگاه
مدرس ریاضی امیرحسین ترابی
امیرحسین ترابی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در تهران, قزوین, کاشان, کرج

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۱۳ سال سابقه
تحصیلات: ارشد مدیریت بازرگانی
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای امیرحسین ترابی مدرس ریاضی کنکور انسانی ساکن شهر کرج در استان البرز می باشند. ایشان دارای مدرک مهندسی مکانیک و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی گرایش تجارت بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد هستند. مهندس ترابی سابقه تدریس ریاضی کنکور در شهر های مختلف کشور به عنوان مدرس پروازی را در کارنامه خود داشته و در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قزوین و کاشان مشغول به تدریس می باشند. مهندس ترابی همچنین در آموزشگاه کنکور هدف در کرج و آموزشگاه آنلاین بعثت فعالیت می کنند و جهت تدریس به صورت حضوری در تهران، کرج، قزوین و کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی پیمان احمدی
پیمان احمدی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۷ سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

آقای پیمان احمدی مشاور تحصیلی و مدرس ریاضیات کنکور ساکن شهر کاشان در استان اصفهان می باشند. ایشان از طراحان سوال آزمون های آزمایشی خیلی سبز هستند و در حال حاضر به عنوان مدرس ریاضیات در مجموعه آموزشی راهینو مشغول به تدریس می باشند که جهت تدریس به صورت حضوری در کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گرد.
مدرس ریاضی خانم طباطبایی سلیمانی
خانم طباطبایی سلیمانی
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع دوره دوم ابتدایی, متوسطه دوم, متوسطه اول, کنکور
تدریس حضوری در بابلسر, کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از ۲ سال سابقه
تحصیلات: دانشجوی کارشناسی ارشد
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

خانم طباطبایی سلیمانی مدرس ریاضیات پایه و کنکور و داشنگاه ساکن شهر کاشان در استان اصفهان می باشند. ایشان در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه مازندران شهر بابلسر مشغول به تدریس هستند با بیش از ۲ سال سابقه جهت تدریس به صورت حضوری در کاشان و بابلسر و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس فیزیک و ریاضی محمدرضا بابایی
محمدرضا بابایی
مدرس ریاضی, فیزیک
تدریس در مقاطع متوسطه اول, متوسطه دوم, کنکور, المپیاد, تیزهوشان
تدریس حضوری در کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 15 سال سابقه
تحصیلات: دکترای مکانیک دانشگاه کاشان
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

واتساپ

تماس

آقای محمدرضا بابائی مدرس فیزیک و ریاضیات دبیرستان و کنکور و تیزهوشان ساکن شهر کاشان در استان اصفهان می باشند. ایشان دانش آموخته مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه کاشان با رتبه اول و معدل 19.62 بوده و عضو هیات علمی دانشگاه با 15 سال سابقه تدریس مفید در گروه مهندسی مکانیک می باشند. استاد بابایی سابقه حدود 5 سال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین با دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج کشور را در کارنامه خود دارند و مدرس ریاضی و فیزیک از دبیرستان تا دانشگاه و کلیه دروس تخصصی مهندسی مکانیک دانشگاه می باشند که جهت تدریس ریاضی و فیزیک به صورت حضوری در کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی ابوالفضل بهاری
ابوالفضل بهاری
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در تهران, قزوین, کاشان, کرج, کرمانشاه

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 9 سال سابقه
تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی عمران
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای ابوالفضل بهاری مدرس ریاضیات دبیرستان و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران ( مدیریت ساخت) در مقطع کارشناسی ارشد هستند و مدرس و کارشناس صدا و سیما در شبکه های یک، دو، چهار، مدرسه تلویزیونی ایران در شبکه آموزش ، شبکه امید و رادیو جوان می باشند. استاد بهاری مولف بیش از 12 جلد کتاب کمک آموزشی ریاضی در انتشارات های مختلفی همچون آیندگان، پرش و بیست هستند و مدرس پروازی به شهرهای کرمان، گیلان، آبادانف زنجان، مازندران، اردبیل، کاشان، قزوین و قم می باشند. مهندسی بهاری همچنین سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مختلف از جمله قلم چی، خاجه نصیر کاشان، بعثت، رضوان، باقرالعلوم، سرآمد، گاج آفاق، محراب اندیشه، عاشورا، پرش لایو و آکادمی کیا را به صورت حضوری و آنلاین در کارنامه خود دارند و با 9 سال سابقه فعالیت اموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در تهران، کرمان، کاشان، قزوین، البرز و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس ریاضی محمدرضا توکلی مقدم
محمدرضا توکلی مقدم
مدرس ریاضی
تدریس در مقاطع متوسطه اول, متوسطه دوم
تدریس حضوری در کاشان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: 10 سال سابقه
تحصیلات: دانشجوی دکتری آموزش ریاضی
هزینه تدریس: توافقی

جهت ارتباط با ایشان ترجیحا از تلگرام استفاده نمایید

تلگرام

اینستاگرام

تماس

آقای محمدرضا توکلی مقدم مدرس ریاضیات متوسطه اول و دوم ساکن شهر کاشان در استان اصفهان می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ریاضیات و کاربردها از دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه 26 کنکور ارشد و کارشناسی ارشد آموزش ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و رتبه 2 دکتری بوده و در حال حاضر دانشجوی رشته آموزش ریاضی در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل می باشند. آقای توکلی مقدم در مدت 10 سال سابقه و تجربه آموزش ریاضی، سابقه جضور در دانشگاه اصفهان به عنوان دبیر انجمن علمی ریاضی دانشگاه و تدریس در مدارس و آموزشگاه هایی همچون دکتر هشترودی، سرای دانش، علی خیاط زاده، علامه حلی، کوثر و حاجی زاده را در کارنامه خود دارند و جهت تدریس ریاضیات هفتم تا دوازدهم به صورت حضوری در کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
فیلتر مقاطع تحصیلی