معلم خصوصی زیست در کرمان

بهترین معلم های زیست در کرمان جهت برگزاری کلاس خصوصی به صورت حضوری و آنلاین، توسط همکاران ما در آقای تدریس برگزیده شده‌اند. ایشان با بررسی نظرات طیف عظیمی از دانش آموزان مقاطع مختلف و همچنین بررسی رزومه تحصیلی و کاری آنها در آموزشگاه های معتبر کرمان انتخاب شده‌اند.

جهت هماهنگی و برگزاری کلاس کافیست با شماره تلفن ایشان تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه کلاس با ایشان تماس بگیرید.

۱۲ بهترین معلم زیست در کرمان

مدرس زیست رضا نظری
رضا نظری
مدرس زیست
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در تهران, قم, کرج, شهر بابک, کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از ۶ سال
تحصیلات: دکتری
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

آقای رضا نظری مدرس زیست شناسی متوسطه دوم و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل مقطع دکتری از دانشگاه علوم پزشکی کرج هستند و سابقه تدریس در آموزشگاه های مختلف و مدارس شهر همچون اندیشه روشن، گاج، میثاق، اکسیر، قلمچی، فروغ علم و هوش برتر را در کارنامه خود دارند. استاد نظری همچنین به عنوان مدرس پروازی در شهرهای کرج، کرمان، اصفهان، قم، کرمانشاه، ماهشهر، خرمشهر، رفسنجان، بم، ابهر و… تدریس داشته اند و طراح سوالات زیست آزمون های آزمایشی نیز می باشند و جهت تدریس زیست به صورت حضوری در تهران، کرج، کرمان، قم، شهر بابک و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس زیست حسین موسوی
حسین موسوی
مدرس زیست
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در تهران, زنجان, کرج, کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۲۷ سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای حسین موسوی مدرس زیست شناسی پایه و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان از مدرسین با تجربه زیست شناسی هستند و به عنوان مدرس پروازی زیست در مدارس و آموزشگاه های شهرهای مختلف کشور مشغول به آموزش می باشند. استاد موسوی با نزدیک به ۳ دهه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس زیست شناسی به صورت حضوری در شهرهای تهران، کرج، کرمان و زنجان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس زیست مزدا شکوری
مزدا شکوری
مدرس زیست
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, کنکور
تدریس حضوری در بم, تهران, رفسنجان, شهریار, کاشان, کرج, کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: ۱۴ سال سابقه
تحصیلات: نامشخص
هزینه تدریس: توافقی

تلگرام

اینستاگرام

آقای مزدا شکوری مدرس زیست شناسی کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان مؤلف و مدرس پکیج آموزشی پرش و طراح سوالات آزمون های آزمایشی همچون قلم چی هستند. استاد شکوری همچنین عضو هیأت مؤلفین مجموعه آموزشی مهر و ماه بوده و سابقه تدریس و همکاری با مجموعه های مختلفی از جمله هستی مطهری(تایمو) کرمان، همگان دانش شهریار، خواجه نصیرالدین طوسی کاشان، هدف کرج، گزینه دو خوزستان، خوارزمی بم و اوج دانش رفسنجان را در کارنامه خود دارند. استاد شکوری با سابقه چندین سال فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس زیست شناسی به صورت حضوری در تهران، کرمان،رفسنجان، کرج، بم، شهریار و کاشان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
مدرس زیست مسعود قاضی عسگر
مسعود قاضی عسگر
مدرس زیست
تدریس در مقاطع متوسطه دوم, تیزهوشان, کنکور
تدریس حضوری در تهران, رفسنجان, شهرکرد, ماهشهر, کرمان'

تدریس آنلاین در سراسر کشور

سابقه کار: بیش از ۴ سال سابقه
تحصیلات: دکتری
هزینه تدریس: توافقی

اینستاگرام

آقای مسعول قاضی عسگر مولف و مدرس زیست شناسی کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان دارای مدرک دکتری و مدرس پروازی به شهرهای مختلف کشور و برگزار کننده کلاسهای کنکور می باشند. دکتر قاضی عسگر مولف ۵ کتاب کمک آموزشی زیست شناسی هستند و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مطرحی همچون فرازنگان و آنلاین آکادمی را در کارنامه خود دارند که جهت تدریس زیست شناسی به صورت حضوری تهران، کرمان، شهرکرد، رفسنجان و ماهشهر و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.

در بخش "بهترین معلم‌های زیست کرمان" سایت "آقای تدریس"، ما به شما دسترسی به برترین اساتید زیست‌شناسی در این شهر ارائه می‌دهیم. این اساتید با سال‌ها تجربه در تدریس زیست کنکور و مقاطع دبیرستان، آماده‌اند تا شما را برای موفقیت در آزمون‌های مهمی همچون کنکور و امتحانات مقطع متوسطه آماده کنند. خدمات متنوعی مانند تدریس خصوصی، گروهی و همچنین کلاس‌های آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کرمان، با پیشینه علمی و دانشگاه‌های معتبر مانند دانشگاه شهید باهنر و علوم پزشکی کرمان، یکی از قطب‌های علمی کشور است و نقش مهمی در پرورش نخبگان علمی ایفا می‌کند. با انتخاب معلمان زیست‌شناسی برتر این شهر، شما می‌توانید به طور ویژه برای موفقیت در زیست کنکور و سایر آزمون‌های مرتبط آماده شوید.

اساتید معرفی‌شده در این بخش، تخصص ویژه‌ای در آموزش مفاهیم پیچیده زیست‌شناسی دارند و با روش‌های نوین تدریس، شما را به بالاترین سطح آمادگی خواهند رساند. فرقی نمی‌کند که در کدام یک از مناطق کرمان ساکن هستید؛ معلمان ما به تمامی نقاط این شهر خدمات ارائه می‌دهند و حتی امکان تدریس آنلاین نیز وجود دارد تا در هر لحظه و هر مکانی بتوانید از آموزش‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

برای دسترسی به اطلاعات کامل هر معلم، از جمله شماره تماس، شیوه‌های تدریس و هزینه‌ها، به پروفایل‌های اختصاصی معلمین مراجعه کنید و معلمی که به نیازهای شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.

وبینار رایگان مشاوره برنامه‌ریزی کنکور

آقای تدریس برگزار میکند (کلیک کنید)

وبینار رایگان مشاوره برنامه‌ریزی کنکور

آقای تدریس برگزار میکند (کلیک کنید)