بهترین معلم زیست کنکور

فهرست محتوای این صفحه

همانطور که اطلاع دارید درس زیست یکی از مهم‌ترین دروس کنکور خصوصا در رشته علوم تجربی است و بسیاری از دانش‌آموزان همواره در تلاش هستند که با کسب درصد بالا در این درس رتبه خود را بهبود ببخشند. مدرسین مطرح این درس معمولا در مدارس معتبری مانند البرز، فرهنگ، مفید، مهدوی،‌ آتیه سازان و یا آموزشگاه‌های معتبری چون بعثت، هدف، ونوس، خواجه نصیر تدریس می‌نمایند. علاوه بر آن بسیاری از مدرسان مولفان انتشارات معتبری همچون گاج، اندیشه‌سازان و غیره بوده و یا بعضا طراحان سوالات آزمون‌های گاج، سنجش و قلم‌چی می‌باشند.

ویژگی‌های مدرس زیست کنکور

مدرسین زیست کنکور، همانند سایر مدرسین حوزه‌های دیگر، می‌بایست دارای یک سری ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد باشند و بتوانند آنها را در زمان تدریس و ارتباط با دانش‌آموزان به کار بگیرند. برخی از ویژگی‌ها و مهارت‌های عبارتند از: تجربه کافی، تسلط به مباحث پایه، تسلط به اصول تست زنی، توجه به نیازهای دانش‌آموز، استفاده از روش‌های تدریس کاربردی، آگاهی از تغییرات آموزشی.

در درس زیست موارد حفظ کردنی زیادی وجود دارد. یک معلم با تجربه کافی میداند که در کنکور احتمال وجود سوال از کدام قسمت‌های کتاب بیشتر است. لذا مطالب درسی را به درستی برای دانش‌آموز اولویت بندی میکند.

در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین زیست کنکور در کشور معرفی میگردد. جهت اطلاعات بیشتر از شرایط تدریس ایشان (حضوری و آنلاین) با ایشان تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد بهترین دبیران زیست ایران معمولاً به واسطه همکاری با آموزشگاه ها و موسسات معتبر کنکور، در سطح کشور بسیار شناخته شده هستند.

هرچند نباید فراموش کرد که همکاری با این موسسات در بیشتر موارد بواسطه ارتباطات قوی شکل میگیرد و چه بسا معلمان بسیار قوی و با کیفیتی که بدلیل عدم همکاری با این موسسات ناشناس باقی مانده‌اند.

ما در این مقاله تلاش کردیم که هم به معرفی مطرح ترین و شناخته شده ترین دبیران زیست در ایران بپردازیم و هم در کنار آن دبیرانی را که کیفیت تدریس بالایی دارند و دانش آموزان آن ها نتایج درخشانی داشته‌اند ولی بدلایلی چون عدم ارتباطات قوی و … ناشناخته مانده‌اند را معرفی کنیم.

۱۰ بهترین معلم زیست کنکور در ایران

مدرس زیست جلال موقاری
مدرس زیست
آقای جلال موقاری مدرس زیست شناسی تیزهوشان، نهایی و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته ژنیتک در مقطع دکتری هستند و ز مدرسین حرفه ای زیست شناسی کنکور کشور محسوب می شوند. دکتر موقاری از مدرسین مجموعه آموزشی ماز و آلاء هستند و علاوه بر این سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مختلف همچون علامه حلی و زیستاز، دکتر آی کیو و مجموعه آموزشی هوشلند را در کارنامه خود دارند. استاد موقاری همچنین مدرس پکیج طرح بیگ بنگ و سردبیر درس زیست شناسی در مجموعه انتشارات ناصح زاده هستند و به عنوان مدرس زیست شناسی و استاد پروازی در بیش از ۱۵ شهر کشور فعالیت دشاته اند. از ویژگی های روش تدریس ایشان می توان به مواردی همچون بیان قوی در تدریس و موثر برای دانش آموز،‌ تدریس کامل کتاب درسی و مطالب مفید جهت آزمون های نهایی، ریتم بیان نوسانی که باعث می شود کلاس از حالت کسل کنندگی خارج شود، قدرت انتقال خوب مفاهیم کتاب و … اشاره کرد.
مدرس زیست مهدی آرام فر
مدرس زیست
آقای مهدی آرام فر مولف و مدرس با تجربه و مسلط زیست شناسی پایه و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان دانش آموخته سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی در مقطع دکتری می باشند. استاد آرام فر مدیر مجموعه انتشارات تخته سیاه بوده و مولف ۱۰ جلد کتاب کمک‌ آموزشی زیست شناسی هستند که از جمله آنها می توان به مجموعه کتاب های ژنتیک کنکور یازدهم و دوازدهم، کتاب زیست شناسی گیاهی، تانک تست زیست شناسی، زیر ذره بین، لغت نامه زیست شناسی و زیست پیش دانشگاهی (همگی از انتشارت تخته سیاه) اشاره کرد. دکتر آرام فر در کنار کتب کمک آموزشی درسی مولف ۲۱ جلد کتاب در زمینه پزشکی نیز هستند و همچنین دارای پکیج هایی شامل دی وی دی های آموزشی در رشته زیست متوسطه هستند. استاد آرام فر سابقه عضویت در دپارتمان زیست مجموعه انتشارات اندیشه سازان به مدت ۳ سال ، تدریس در مدارس و آموزشگاه های برتر همچون تخته سیاه، علامه حلی، حرف آخر، ونوس و تدریس در برنامه های آموزشی صدا و سیما را در کارنامه خود دارند. استاد آرام فر در حال حاضر در مجموعه آموزشی آنلاین آکادمی مشغول به فعالیت هستند. از ویژگی های روش تدریس ایشان میتوان به تدریس خط به خط کتاب و تشریح عکسهای کتاب درسی متناسب با روشها و تجهیزات روز و آموزش کامل مفاهیم کتاب زیست شناسی می باشد.
مدرس زیست محمد همدانی
مدرس زیست
آقای محمد همدانی مدرس زیست شناسی و زمین شناسی کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناسی رشته بیولوژی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته ژنتیک و فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع دکتری از دانشگاه اصفهان می باشند. استاد همدانی از مدرسین مجرب در حوزه آموزش زمین شناسی و زیست شناسی کنکور بوده و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مطرحی همچون فرزانگان، فکور،‌ حرف آخر، گزینه دو،‌ قلم چی،‌ علوی،‌ مفاخر، مرکز اتعدادهای درخشان آگاهانه، کوشش و … را در کارنامه خود دارند. دکتر همدانی مسئول و طراح سوالات آزمون های خیلی سبز، تخته سیاه، سنجس، ادوکادو و مهام هستند و در حال حاضر در مجموعه آموزشی راه اندیشه، کلاسینو، ادوکادو و آینده اندیشان سنجش مشغول به تدریس می باشند. استاد همدانی همچنین مولف ۳۱ عنوان کتاب کمک آموزشی زیست شناسی و زمین شناسی نظام قدیم و نظام جدید بوده و همکاری با مجموعه های انتشاراتی خیلی سبز، مهر و ماه، تخته سیاه، شبقره، راه اندیشه، بیست، خط قرمز و … به عنوان مولف، ناظر علمی و همکار تالیفی نیز در رزومه ایشان می باشد.
مدرس زیست محمدعلی عمارلو
مدرس زیست
آقای محمد علی عمارلو مولف و مدرس زیست شناسی متوسطه و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان رتبه ۱۴ کنکور سراسری سال ۱۳۷۲ و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران هستند. استاد عمارلو در حال حاضر در مجموعه آموزشی کلاسینو، راه اندیشه و هدف تهران مشغول به تدریس هستند و سابقه همکاری با مجموعه نشر آنلاین منیاز و تدریس در مجموعه های آموزشی فرزانگان، ماهان، علامه طباطبایی، قلم سفید (اصفهان)، اندیشه (اهواز) هستی(مطهری) کرمان و … را در کارنامه خود دارند. دکتر عمارلو مولف جزوات و کتاب های متعدد کمک آموزشی در حوزه زیست شناسی هستند که از جمله آنها می توان به نکته و تست زیست شناسی، مجموعه کتاب های خط فکری انتشارات نشر دریافت، زیست شناسی پیش دانشگاهی، بانک تست زیست شناسی پایه،‌جمع بندی نظام جدید زیست و … اشاره کرد.
مدرس زیست فرزام فرهمندنيا
مدرس زیست
آقای فرزام فرهمندنیا مولف و مدرس زیست شناسی نهایی و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های شیراز و تهران را در کارنامه خود دارند. استاد فرهمندنیا همچنین دارنده مدال نقره المپياد کشوری زيست‌ شناسی و المپياد پزشكی کشوری نیز می باشند. دکتر فرهمندنیا مولف کتاب های کمک آموزشی زیست شناسی همچون مجموعه کتاب های زیست جامع پینوکیو انتشارات خیلی سبز، مجموعه جزوه های طلایی، کتاب جمع بندی در ۲۴ ساعت زیست شناسی و تاپ گان زیست شناسی انتشارات ماز، کتاب میکروطلایی زیست کامل کنکور و میکرو بانک تست از انتشارات گاج و … هستند. ایشان از مدرسین زیست شناسی مجموعه آموزشی ماز و همچنین مدرس پروازی به شهرهای مختلف کشور هستند و برگزار کننده همایش های جمع بندی سوالات کنکور در شهر های مختلف کشور نیز می باشند.
مدرس زیست اشکان هاشمی
مدرس زیست
آقای اشکان هاشمی مولف و مدرس زیست شناسی پایه و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان دانش اموخته مدرسه البرز، دارای رتبه ۱۷۶ کنکور سراسری و فارغ التحصیل در مقطع دکتری رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران هستند. دکتر هاشمی از همان سالهای ابتدایی تحصیل در دانشگاه شروع به تدریس زیست شناسی کرده و پس از چند سال تالیف کتاب های کمک آموزشی زیست شناسی را آغاز می کنند. همکاری با انتشارات مبتکران، نشر الگو، آیین فراز و تالیف کتاب هایی همچون مجموعه کتاب های جامع زیست شناسی موج آزمون، نسل جدید و زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم سه بعدی از انتشارات الگو در رزومه ایشان دیده می شود. استاد هاشمی همچنین در مدت ۳ دهه فعالیت آموزشی خود سابقه تدریس در مدارس و مجموعه های آموزشی ابوریحان، خرد، ابوعلی سینا و … را در کارنامه خود داشته و در سال ۱۳۹۸ با همکاری استاد فرید شهریاری، استاد بهمن بازرگان و استاد ایاد فیلی اقدام به تاسیس مجموعه آموزشی رایان کلاس می کنند و تا به امروز در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
مدرس زیست پوریا خیراندیش
مدرس زیست
آقای پوریا خیراندیش مولف و مدرس زیست شناسی نهایی و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی در مقطع دکتری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و از مدرسین زیست شناسی مجموعه آموزشی ماز می باشند. دکتر خیراندیش همچنین مولف کتاب های کمک آموزشی زیست هستند که از جمله آنها می توان به کتاب میکروطلایی زیست کامل کنکور از انتشارات گاج، جزوه طلایی از انتشارات ماز، مجموعه کتاب های زیست شناسی جامع و پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از انتشارات خیلی سبز اشاره کرد. استاد خیراندیش برگزار کننده همایش های جمع بندی زیست شناسی مجموعه آموزشی ماز در شهرهای مختلف کشور هستند و علاوه بر تهران سابقه تدریس در شهرهای شیراز، اهواز، مشهد، اصفهان، زاهدان و … را در کارنامه خود دارند.
آقای امین امین الرعایا مدرس زیست شناسی کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان از مدرسین با سابقه و استاد پروازی به شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، کرمان، ساری، قزوین، یاسوج، بهبهان، کرمانشاه و … هستند و سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های معتبر کشور همچون فرزانگان، علوی، قلم چی، ملاصدرا، نیکان، دانشور، دکتر حسابی و … را در کارنامه خود دارند. دکتر امین الرعایا همچنین مولف مجموعه کتاب های سه جلدی زیستامین (دهم، یازدهم، دوازدهم) ، مجموعه کتاب های معجزه زیست شناسی و عصاره ها از انتشارات رتبه ساز هستند. دکتر امین الرعایا برگزار کننده همایش های جمع بندی و تدریس در شهرهای مختلف کشور بوده اند که از جمله آنها شهرهای خوزستان، قزوین، کرمان، تبریز،‌مازندران و البرز بوده است.
مدرس زیست رضا عسگری
مدرس زیست
آقای رضا عسگری مولف و مدرس زیست شناسی کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی گرگان هستند و علاوه تدریس در شهر های گرگان و تهران، سابقه تدریس در شهر های بوشهر، سمنان، شیراز و یزد را به عنوان مدرس پروازی در کارنامه خود دارند. استاد عسگری همچنین مولف و دستیار مولف کتاب های کمک آموزشی زیست شناسی بوده که از جمله آنها می توان به کتاب های راز زیست شناسی، بانک تست فانتوم و مجموعه کتاب های +IQ گاج اشاره کرد. ایشان همچنین طراح سوالات زیست شناسی آزمون های آزمایشی گاج بوده و از سال ۱۳۹۹ تا به امروز با همکاری مجموعه آموزشی فولیتو سبک جدیدی در آموزش زیست شناسی را ارائه داده اند که شامل آموزشی به صورت انیمیشنی و مفهومی می باشد. استاد عسگری همچنین برگزار کننده همایش های جمع بندی نیز هستند و میتوان گفت که انرژی خوب و انتقال خوب مفاهیم درسی از ویژگی های روش تدریس ایشان می باشد.
مدرس زیست سالار فرضی
مدرس زیست
آقای سالار فرضی مولف و مدرس زیست شناسی کنکور ساکن شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی می باشند. ایشان جراح دندان پزشک هستند و با رتبه ۸۲ کنکور سراسری سال ۸۹ فارغ التحصیل رشته دندان پزشکی از دانشگاه سراسری تبریز می باشند. دکتر فرضی عضو بنیاد علمی نخبگان کشور هستند و مولف کتاب اسپیناچ (درسنامه زیست دهم) هستند و مدرس زیست شناسی مجموعه آموزشی پزشکان برتر تبریز نیز می باشند. استاد فرضی برگزار کننده همایش های جمع بندی در شهرهای مختلف کشور هستند . از ویژگی های روش تدریس ایشان تدریس نکات کنکوری کتاب درسی، حل تست های شبیه ساز کنکور، ارائه جزوات هفتگانه جهت تسلط بر نکات ترکییی، برگزاری آزمون های منظم و … می باشد.

اگر نیاز به معلم خصوصی ریاضی دارید، لیست بهترین ها را ببینید.

مدرسین زیست می‌بایست مباحث پایه‌ای این درس شامل: مباحث گیاهی، ژنتیک، جانوری، سلولی-مولکولی و زیست نوین که مهمترین مباحث زیست در کنکور هستند را بصورت اصولی به دانش‌آموزان آموزش داده تا بتوانند ایشان را با آمادگی هر چه بیشتر به سمت آزمون کنکور راهی نمایند.

در پایان اگر نسبت به هریک از دبیران معرفی شده در بالا نظری دارید و یا دبیر دیگری را مستحق قرار گرفتن در لیست میدانید، خوشحال خواهیم شد که در بخش نظرات با ما همراه باشید.

مجله آقای تدریس
افزایش بازدهی مطالعه
افزایش بازدهی مطالعه; چگونه بهتر درس بخوانیم؟
تاثیر-معدل-در-کنکور
تاثیر معدل در کنکور
مطالعه-با-تکنیک-پومودورو
تکنیک پومودورو برای درس خواندن
دوره-آموزشی-یا-معلم-خصوصی
خرید دوره آموزشی بهتر است یا گرفتن معلم خصوصی
تدریس-خصوصی-ارزان
تدریس خصوصی ارزان (راهکارهای کاهش هزینه‌های کلاس‌های خصوصی)
مقایسه تدریس خصوصی بصورت حضوری و آنلاین
مقایسه تدریس خصوصی حضوری و آنلاین
مدرسه-دولتی-یا-غیرانتفاعی
9 تفاوت اصلی بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی
بهترین-نرم‌افزار-کلاس-آنلاین
روش‌های برگزاری کلاس آنلاین
10-تکنیک-برای-بهتر-درس-خواندن
10 تکنیک برای بهتر درس خواندن
هزینه-تدریس-خصوصی
هزینه تدریس خصوصی
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وبینار رایگان مشاوره برنامه‌ریزی کنکور

برای مشاهده وبینارها کلیک نمایید