مدرس ریاضی علیرضا مسگر

علیرضا مسگر

معلم ریاضی, فیزیک

متوسطه اول, متوسطه دوم, کنکور

تدریس حضوری در: تهران

تدریس آنلاین در سراسر کشور

درباره ایشان:

آقای علیرضا مسگر رتبه برتر کنکور و مدرس ریاضی و فیزیک پایه و کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف می باشد و سابقه تحصیل همزمان در دو رشته هوافضا و ریاضیات کاربردی در مقطع کارشناسی را در رزومه خود دارند. آقای مسگر همچنین دانشجوی برگزیده در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ و عضو انجمن استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شریف هستند و با 7 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی و فیزیک به صورت حضوری در تهران و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
شماره تماس: 09232597760
تحصیلات: کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف
سابقه تدریس: 7 سال سابقه
هزینه تدریس: توافقی
شبکه‌های اجتماعی ایشان:
راه‌های ارتباط با ایشان:

اطلاعات بیشتر درباره دبیر

سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف به عنوان TeachingAssistant در دروس مکانیک سیالات، انتقال حرارت، ایرودینامیک دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف و همچنین سابقه همکاری با موسسه قلم چی،کیسان و راعی ، مدارس هدف، یاس نبی، فرهنگ سعادت نیز را در رزومه خود دارند. درمورد روش تدریس ایشان می توان به مواردی همچون فن بیان راحت و روان برای بیان مطالب ریاضی و فیزیک، تکنیک های خلاقانه حل سریع تست ها و تسلط مثال زدنی و… را اشاره کرد. هر سطح دانش آموزی با شیوه تدریس مهندس مسگر مطالب را به خوبی فرا می گیرد؛ چه دانش آموزی که چندین بار مردود شده و با آموزش های مهندس مسگر به قبولی رسیده؛ چه دانش آموزانی که رتبه های دو و سه رقمی شده اند. و با 7 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی و فیزیک به صورت حضوری در تهران و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.

مدرسین برتر تهران

یک پاسخ

  1. من با استاد مسگر کلاس ریاضی و فیزیک داشتم عالی بودن برای نهایی نمره عالی گرفتم و کنکور ریاضی و فیزیکم درصد بالایی زدم از همینجا ازشون بابت همه زحماتشون تشکر میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *