مدرس ریاضی محمدرضا بیداریان

محمدرضا بیداریان

معلم ریاضی

متوسطه دوم, کنکور

تدریس حضوری در: همدان

تدریس آنلاین در سراسر کشور

درباره ایشان:

آقای محمدرضا بیداریان مدرس ریاضیات متوسطه دوم و کنکور ساکن شهر همدان می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی برق بوده و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشند. آقای بیداریان عضو سازمان نظام مهندسی همدان هستند و علاوه بر تدریس ریاضی به عنوان مشاور تحصیلی هم فعالیت می کنند و با 7 سال سابقه فعالیت آموزشی در این حوزه جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در همدان و به صورت آنلاین در سراسر کشور معرفی می گردد.
شماره تماس: 09391235178
تحصیلات: دانشجوی داروسازی
سابقه تدریس: 7 سال سابقه
هزینه تدریس: توافقی
شبکه‌های اجتماعی ایشان:
راه‌های ارتباط با ایشان:

مدرسین برتر همدان

5 پاسخ

  1. باسلام و احترام!
    آقای بیداریان یکی از بهترین اساتيد در عرصه ریاضیات هستند ایشون علاوه بر مهارت تدریس عالی درک بالایی در زمینه مشاوره و راهنمایی بچه ها با دید و نگرش درست دارند و همیشه خیرخواه هستند و از همه مهم تر اخلاق خوب و رفتارشون با بچه ها بسیار قابل تحسین است.
    با آرزوی موفقیت برای ایشون در تمامی مراحل زندگی.

  2. سلام ارادت
    خواستم تشکر ویژه بابت تدریس بی نظیر و تک ریاضی داشته باشم و واقعا استاد بیداریان اون خلاقیت رو برای حل سوالات یاد میدن که دیگه نیازی به حفظ فرمول نیست و کامل میشه درکش کرد و هرموقع که هرسوالی داشته باشیم در اولین فرصت پاسخگو هستن و حتی خیلی جاها بیشتر از خود ما برامون تلاش میکنن ، واقعا باید ایستاده به احترامتون دست زد که انقد باغیرتید و درود برپدرو مادری که چنین فرزندی رو به نسل امروز ما هدیه دادن تا دلیل حال خوبمون باشه . امیدوارم که یه روزی بتونم گوشه کوچکی ازاین محبت هارو جبران کنم .

  3. سلام وقتتون بخیر
    راستش یک چیزی که از نظر من درباره آقای بیداریان که مهم تر از کار و بار علمی ایشون هست انسانیت و وجدان ایشونه و درباره تدریس ایشون واقعا جزو معدود معلم‌های بسیار خوب هستند که واقعا من رو از صفر (در درس ریاضی) به جایی رسوندن که خودم باورم نمیشه که این میزان پیشرفت کردم واقعا خدا خیرتون بده و براتون آرزوی موفقیت دارم

  4. با سلام من چند ساله که آقای محمدرضا بیداریان و میشناسم
    به معنای واقعی آدم دلسوز و شریفی هستن و تمام سعی شون کمک واقعی به دانش اموزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *