مدرس ریاضی پرشنگ امانی

پرشنگ امانی

معلم ریاضی

متوسطه دوم, کنکور

تدریس حضوری در: سقز

تدریس آنلاین در سراسر کشور

درباره ایشان:

خانم پرشنگ امانی مدرس ریاضیات متوسطه دوم و کنکور، سرگروه ریاضی و عضو انجمن دبیران ریاضی استان کردستان و ساکن شهر سقز می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته دبیری ریاضی از دانشگاه خوارزمی هستند و با 25 سال سابقه تدریس ریاضیات،دبیر دبیرستان تیزهوشان سقز، دارای چندین مقام برتر کشوری در جشنواره‌های تدریس، عضو انجمن معلمان ریاضی و سرگروه ریاضی متوسطه دوم می باشند که جهت تدریس ریاضی به صورت حضوری در سقز و تدریس آنلاین در سراسر کشور معرفی می شوند.
شماره تماس: 09181841669
تحصیلات: دبیری ریاضی دانشگاه خوارزمی
سابقه تدریس: 25 سال سابقه
هزینه تدریس: توافقی
شبکه‌های اجتماعی ایشان:
راه‌های ارتباط با ایشان:

مدرسین برتر سقز

9 پاسخ

  1. بهترین معلمی که درس را به بهترین شکل ممکن تدریس می‌کند خانم امانی است او معلم عالی است که درس را به بهترین شکل ممکن تدریس می‌کند او معلمی دلسوز و مهربان است 👌❤🌺

    1. سپاسگزارم مونای عزیز، شما بسیار پر تلاش و پیگیر هستی و برات بهترینها رو آرزو دارم

  2. دلسوزی ، تلاش و کلام شیوای خانم امانی دبیر محترم ریاضی در انتقال و یاد دهی درس ریاضی قابل ستایش و ارزشمند است .
    برای ایشان موفقیت و سلامتی خواستارم .🌹🌹🤍🌺🤍

  3. درود. خانم امانی یکی از بهترین دبیر های ریاضی در کل کشور هستند که تا به حال افتخار برخورداری از تدریس ایشان را داشته ام. اما موردی که ایشان را از سایر دبیران متمایز می سازد ارائه‌ی چندین روش حل برای هر یک از سوالات و آموزش هم به شیوه‌ی کاملا مفهومی و هم به شیوه‌ی تستی و بسیار سریع است. ضمنا یکی از نقاط قوت قوی دیگر، تدریس با عشق و علاقه‌ی فراوان می باشد به گونه ای که برای هر یک از موضوعات ریاضی پایه با ارائه‌ی داستان ها و تداعی های لذت بخش، نقش بسیار مهمی در ماندگار شدن مطالب در ذهن دانش اموز دارند.

  4. تدریسشون واقعا حرف نداره. ایشون دقیقا تمام آنچه که برای امتحانات و کنکور لازم داریم رو سازمان بندی شده و کامل به صورت ساده و قابل فهم برای دانش آموز تدریس می کنند. تدریسشون خیلی منظمه یعنی جوری که هم نکات کتاب درسی و کار در کلاسا و تمرینات مهم رو توضیح می دن و هم سطح بالاتر و کنکور تدریس می کنن. کلا اگه بخوام بگم تدریسشون واقعا کامل و منظمه و جزوه شون واقعا کامله و برای کنکور و امتحانات خیلی خیلی کاربردیه.

  5. بهترین معلم ریاضی طول عمرم خانم امانی هستند و من از ایشان سپاسگزاری میکنم برای زحمات زیادی که برای ما میکشد🌹

  6. من برای پایه دهم آنلاین از تدریس خانم امانی استفاده کردم و فوق العاده بود👌 نکته هایی رو بهم یاد دادن که توی هیچ کتاب کمک درسی نمی تونستم پیدا کنم🩵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *