بهترین معلم فیزیک کنکور

فهرست محتوای این صفحه

همانطور که اطلاع دارید درس فیزیک یکی از مهم‌ترین دروس کنکور خصوصا در کنکورهای ریاضی و تجربی است و بسیاری از دانش‌آموزان همواره در تلاش هستند که با کسب درصد بالا در این درس رتبه خود را بهبود ببخشند. مدرسین مطرح این درس معمولا در مدارس معتبری مانند البرز، فرهنگ، مفید، مهدوی،‌ آتیه سازان و یا آموزشگاه‌های معتبری چون بعثت، هدف، ونوس، خواجه نصیر تدریس می‌نمایند. علاوه بر آن بسیاری از مدرسان مولفان انتشارات معتبری همچون گاج، اندیشه‌سازان و غیره بوده و یا بعضا طراحان سوالات آزمون‌های گاج، سنجش و قلم‌چی می‌باشند.

ویژگی‌های مدرس فیزیک کنکور

مدرسین فیزیک کنکور، همانند سایر مدرسین حوزه‌های دیگر، می‌بایست دارای یک سری ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد باشند و بتوانند آنها را در زمان تدریس و ارتباط با دانش‌آموزان به کار بگیرند. برخی از ویژگی‌ها و مهارت‌های عبارتند از: تجربه کافی، تسلط به مباحث پایه، تسلط به اصول تست زنی، توجه به نیازهای دانش‌آموز، استفاده از روش‌های تدریس کاربردی، آگاهی از تغییرات آموزشی.

بصورت کلی، معلمان فیزیک کنکور باید علاوه بر آموزش مطالب درسی به دانش‌آموزان و اطمینان از یادگیری مطلب درسی، دانش‌آموز را با روش‌های تست‌زنی آشنا نموده و بتواند ایشان را طوری راهنمایی نماید که تست‌های آزمون‌های پیش رو را با حداکثر دقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد.

در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک کنکور در کشور معرفی میگردد. جهت اطلاعات بیشتر از شرایط تدریس ایشان (حضوری و آنلاین) با ایشان تماس بگیرید.

۱۰ بهترین معلم فیزیک کنکور در ایران

مدرس فیزیک مهدی یحیوی
مدرس فیزیک
آقای مهندس مهدی یحیوی مولف و مدرس فیزیک کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان با بدست آوردن رتبه 30 کنکور سراسری وارد انشگاه شده و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف تهران بوده و عضو بنیاد ملی نخبگان کشور می باشند. همچنین با حضور در برنامه های آموزشی متعدد در صدا وسیما از جمله برنامه های گزینه4 ، مسیربرتر ، باکلاس به عنوان کارشناس جزو اساتید شناخته شده در این حوزه محسوب می شوند و با تدریس در مدارس و آموزشگاه های مختلفی همچون هدف، تاملند، نگرش، مدرسان، ماهان، بعثت، قلم چی، راه اندیشه، پارسایی و … سابقه بالایی در تدریس فیزیک پایه و کنکور دارند. از نحوه تدریس ایشان چنین میتوان گفت که کسانی که درمورد مسائل و مباحث فیزیک پایه ضعیفی دارند بهتر است به ایشان مراجعه کنند به دلیل اینکه غالبا روند کلاسهای ایشان کند و به آرامی پیش رفته و از این حیث دانش آموزان فرصت بیشتری جهت تحلیل و یادگیری مباحث پیدا می کنند.
مدرس فیزیک محمدرضا یاری
مدرس فیزیک
آقای محمدرضا یاری مدرس جوان و با نشاط درس فیزیک پایه های دهم تا کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت تهران در مقطع کارشناسی ارشد هستند. از ویژگی های روش تدریس ایشان می توان به مواردی همچون برگزاری کلاسهای مفرح و به دور از خشکی و کسل کنندگی، ارتباط صمیمی با دانش آموزان و کلاسهایی با انعطاف و انرژی بالا و … اشاره کرد که این امر باعث می شود دانش آموزان علاوه بر اینکه با استاد ارتباط خوبی برقرار می کنند می توانند از آموختن درس فیزیک با ایشان لذت ببرند.
مدرس فیزیک محمدرضا شجاعی
مدرس فیزیک
آقای محمدرضا شجاعی مولف کتاب و مدرس فیزیک پایه و کنکور ساکن شهر کرج در استان البرز می باشند. ایشان دارای مدرک کارشناسی فیزیک گرایش حالت جامد از دانشگاه علم و صنعت ایران و فارغ التحصیل رشته نجوم و اختر فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خوارزمی می باشند. استاد شجاعی همچنین مدرس قیزیک کنکور مجموعه آموزشی ماز، دبیر انجمن علمی فیزیک و عضو المپیاد فیزیک دانشگاه علم و صنعت و مولف کتاب فیزیک ۱۰۰ کنکور نیز می باشند. استاد شجاعی 17 سال سابقه تدریس در حوزه فیزیک داشته و روش تدریس استاد شجاعی به گونه ای گرم و صمیمی و به دور از جدیت و خشکی برگزار می شود و دانش آموز در حین آموزش احساس کسالت و خستگی نمی کند. روند کلاس از حل سوالات آسان تا سخت و تست زنی بوده و در نتیجه برای دانش آموزان هر سطحی می تواند مفید باشد.
مدرس فیزیک پیمان طلوعی
مدرس فیزیک
آقای پیمان طلوعی مدرس فیزیک دبیرستان، کنکور، المپیاد و استاد دانشگاه ساکن شهر تهران می باشند. ایشان با بیش از 10 سال سابقه تدریس و فعالیت آموزشی در حوزه فیزیک از مدرسان مجموعه آموزشی آلاء و دارای مدرک دکتری بوده. همچنین مولف جزوات کمک آموزشی فیزیک و برگزار کننده همایش های جمع بندی فیزیک کنکور نیز می باشند. جزوه فیزیک کنکور راه ابریشم از مجموعه انتشارات آلاء به تالیف استاد طلوعی می باشد. از ویژگی های روش تدریس ایشان می توان به آموزش مفهومی و از سطح پایین به بالا برشمرد که برای دانش اموزانی که در درس فیزیک در سطح ضعیف به حساب می آیند بسیار مناسب می باشد.
مدرس فیزیک امیر قضاتی
مدرس فیزیک
آقای مهندس امیر قضاتی مولف و مدرس فیزیک کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف تهران بوده و مولف چندین کتاب آموزشی فیزیک بوده و در سوابق ایشان مدیریت دپارتمان فیزیک آموزش و پرورش منطقه۱ تهران به چشم می خورد. همچنین ایشان در نظرسنجی مشاورین کنکور انجمن کنکور فیزیک، جزو 20 دبیر برتر فیزیک ایران قرار گرفتند. درباره نحوه تدریس و کیفیت کلاسهای درس ایشان لازم به توضیح است که کلاسهای ایشان با توجه به اینکه گاها مطالبی خارج از درس مطرح می شود تا حدی از کسل کنندگی و خشکی به دور هست. در واقع برای دانش آموزانی که رابطه چندان ضعیفی با فیزیک ندارن و به نسبت از مباحث فیزیک سر در می آورند ایشان استاد مناسبی محسوب می شود.
مدرس فیزیک امیر میرحسینی
مدرس فیزیک
آقای امیر میرحسینی مولف، مدرس و استاد پروازی فیزیک کنکور ساکن شهر تهران می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ژئوفیزیک(مهندسی زلزله) از دانشگاه تهران می باشند و همچنین مولف کتاب‌ های کمک آموزشی و همکاری با انتشارات مبتکران، نشردریافت، قلمچی، اندیشه فائق، تخته سیاه و گاج می باشند. تدریس در آموزشگاه های شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، اهواز، رشت و تدریس در موسسات آموزشی هدف، گروه آموزشی ماز، پرستو، ماهان، علوم، فائق، اندیشه سازان، خرد، کوشش، گلشن راز از دیگر فعالیتهای گنجانده شده در رزومه کاری ایشان می باشد. از ویژگی های روش تدریس ایشان می توان به مواردی همچون بیان خوب و قوی، تدریس به صورت مفهومی، حل تست و سوالات از سطح پایین تا سطح بالا، و احترام به دانش آموزان و دادن اعتماد به نفس و قوت قلب به دانش آموزان را اشاره کرد.
مدرس فیزیک مهدی براتی
مدرس فیزیک
آقای مهدی براتی مولف و مدرس فیزیک کنکور ، فارغ التحصیل از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف تهران می باشند. ایشان با 8 سال سابقه تدریس طراح آزمون های قلمچی و گاج، مدرس و تحليلگر انتشارات گاج، مؤلف کتاب ۸ آزمون اختصاصی رشته تجربی کانون فرهنگی آموزش قلم چی، كارشناس علمى كتاب دور دنياى فيزيك گاج، مولف کتاب های خیلی سبز و مدرس دوره ICWD دانشگاه شريف بوده اند. از ویژگی های بارز تدریس ایشان می توان به آموزش از صفر تا صد مباحث و بطور پایه ای اشاره کرد و تدریس با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن از دیگر ویژگی های روش آموزشی ایشان است.
مدرس فیزیک محمد نوکنده
مدرس فیزیک
آقای محمد نوکنده مدرس فیزیک رشته تجربی و ریاضی ساکن شهر تهران می باشند. ایشان رتبه 3رقمی کنکور سراسری و فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی شریف تهران با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی بوده و تالیف کتابهای آموزشی فیزیک و همکاری با مجموعه های انتشاراتی تخته سیاه، خیلی سبز و اندیشه فائق در رزومه کاری ایشان موجود می باشد. همچنین ایشان دبیر پروازی به شهرهای تبریز، اهواز و اصفهان می باشند. درمورد سبک برگزاری کلاس و کیفیت آن اینچنین می توان گفت که ایشان بیشتر بر مبنای یادگیری مفهومی و حل تشریحی سوال در کنار حل تست های کنکوری برنامه ریزی و اساس تدریس خود را پایه ریزی کرده و در کنار حل تمارین و آموزش کتابهای درسی از حل تست های کتابهای کمک آموزشی استفاده میکنند. صبر و حوصله حین تدریس و آرامش در این کار باعث شده دانش آموزان به راحتی بتوانند سوالات خود را مطرح کنند و کلاسهای ایشان همراه با انعطاف و کمی نشاط به عنوان چاشنی برگزار میگردد تا از هرگونه خستگی دانش آموزان جلوگیری کنند.
مدرس فیزیک بهادر کامران
مدرس فیزیک
آقای بهادر کامران مولف، مدرس و دبیر پروازی فیزیک کنکور متولد سال 1365 ساکن شهر تهران می باشند. ایشان نفر اول المپیاد فیزیک در سال 83، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی ارشد می باشند و همچنین طراح سوالات فیزیک آزمون کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)، مولف کتاب فیزیک فصل آزمون خیلی سبز و بیش از 5 جلد از کتابهای قلم چی می باشند. استاد کامران بیش از 17 سال سابقه تدریس در آموزشگاه ها و موسسات کنکوری و مدارس مختلف را داشته و دبیر پروازی شهرهای شیراز، اصفهان، ساری، تبریز و آبادان بوده اند. از ویژگی های روش تدریس ایشان می توان به مواردی همچون شور و هیجان و انرژی بالا هنگام تدریس، ارتباط گیری خوب با دانش آموزان هنگام آموزش و ارائه جزوه خوب و کامل اشاره کرد.
شیما نعیم
مدرس فیزیک
خانم شیما نعیم دبیر رسمی آموزش و پرورش و مدرس شناحته شده فیزیک در مقاطع دوم متوسطه و کنکور هستند. ایشان با بیش از 10 سال سابقه تدریسفیزیک، فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان رشته دبیری فیزیک در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فیزیک ماده چگال از دانشگاه صنعتی اصفهان می باشند. همچنین در سال 93 توانستند رتبه سوم را در سطح کشور در جشنواره تدریس فیزیک برتر، نفر اول مسابقات استانی جشنواره تدریس برتر فیزیک در 1396، نفر سوم مسابقات جشنواره تدریس برتر فیزیک در 1396، نفر اول مسابقات استانی تدریس فیزیک دوازدهم سال در 1397 را کسب کنند و مدرس مدارس تیزهوشان و بسیاری از رتبه های برتر کنکور هستند.

اگر نیاز به معلم خصوصی ریاضی دارید، لیست بهترین ها را ببینید.

مدرسین فیزیک می‌بایست مباحث پایه‌ای این درس شامل: دما، گرما و قانون گازها، خازن و مقاومت، نوسان و موج، الکترومغناطیس، جریان الکتریکی و … را بصورت اصولی به دانش‌آموزان آموزش داده تا بتوانند ایشان را با آمادگی هر چه بیشتر به سمت آزمون کنکور راهی نمایند.

مجله آقای تدریس
افزایش بازدهی مطالعه
افزایش بازدهی مطالعه; چگونه بهتر درس بخوانیم؟
تاثیر-معدل-در-کنکور
تاثیر معدل در کنکور
مطالعه-با-تکنیک-پومودورو
تکنیک پومودورو برای درس خواندن
دوره-آموزشی-یا-معلم-خصوصی
خرید دوره آموزشی بهتر است یا گرفتن معلم خصوصی
تدریس-خصوصی-ارزان
تدریس خصوصی ارزان (راهکارهای کاهش هزینه‌های کلاس‌های خصوصی)
مقایسه تدریس خصوصی بصورت حضوری و آنلاین
مقایسه تدریس خصوصی حضوری و آنلاین
مدرسه-دولتی-یا-غیرانتفاعی
9 تفاوت اصلی بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی
بهترین-نرم‌افزار-کلاس-آنلاین
روش‌های برگزاری کلاس آنلاین
10-تکنیک-برای-بهتر-درس-خواندن
10 تکنیک برای بهتر درس خواندن
هزینه-تدریس-خصوصی
هزینه تدریس خصوصی

13 پاسخ

  1. شجاعی برای من دبیر بهتری بود هم مفهومی و تستی درس میده هم نشاط داره و ادم حوصلش سر نمیره

  2. آقای یاری بنظرم خیلی خوب درس میده تدریس بقیه رواصلانمیفهمم فقط آقای یاری خوبه

    1. ملاکیان محشره ، نمی‌دونم چون یجورایی نسبت به بقیه دبیر ها جوون تر هست بعضی ها آشنایی نداشته باشند شاید؟! چون عجیبه اسمشون درون لیست نیست و جز این دلیل چیز دیگه به ذهنم نمی‌رسه چون از هر لحاظ محشر هستن ایشون و تنها دبیری هست که تطابق صددرصدی داشته

  3. مهندس یحیوی بهترین
    البته که هرکسی سلیقه خودش رو داره و با دبیر به خصوصی ارتباط میگیره

  4. سلام
    من نمیخوام به این اساتید توهین کنم اما به نظر من بهترین استاد فیزیک محمد رضا شجاعی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *